torsdag den 1. december 2011

Dejlig tur til Oslo men gud hvor en træls dag i dag

Søren og jeg har været på en skøn tur til Oslo sammen med Sørens familie. Vi skulle sejle fra Frederikshavn til Oslo. Det gyngede lidt, dog var det værre på vej hjem. Hjemturen tog også lidt længere tid end planlagt. Så vi var først hjemme kl 17 i går eftermiddags. Jeg havde ellers regnet med en halv fridag sammen med Bastian, men sådan skulle det ikke gå.
I dag er det den 1 december og det har vi set frem til, men vores morgen har bare været den dummeste morgen af alle morgner. Jeg fik afleveret Bastian på en rigtig træls måde og følte mig som verdens dårligste mor. Han skreg som en stukken gris, da jeg afleverede ham. Det startede med at han ikke ville have de strømper på som jeg havde fundet. Dernæst ville han sidde foran ved mig i bilen, men stolen stod bagved og jeg kunne ikke nå at flytte den og så ville han bare gerne blive hjemme (og gud hvor ville jeg ønske at vi bare kunne gøre det). Jeg skulle på arbejde og Søren skulle også arbejde. Jeg tudede hele vejen til arbejde og måtte også lige sidde for mig selv på arbejdet inden jeg var klar til at gå ind til alle de skønne børnehavebørn. Jeg smsede vores dagpleje og hun sagde at Bastian var i gang med at lege og var stoppet, men gud hvor har jeg haft en underlig dag. Jeg har ALDRIG prøvet at skulle aflevere ham på den måde. Ævæv pis tis hvor en træls dag!!! Så vil tidlig i seng :o) Det bliver vist ikke til så meget kreativt i aften.





Ja det er ikke mange billeder, men lidt blev der taget ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar