lørdag den 26. november 2011

Bastian mødte julemanden idag

Bastian og jeg har haft en skøn dag i dag. Vi startede formiddagen med at køre en tur til Horsens. Jeg skulle lige have nogle småting i Stof2000 :o) Vi smuttede også lige en tur i Søstrene Grene og her fandt jeg en masse ting og kunne sagtens have købt endnu mere ;o)
Skønne små vaser og gud hvor var der mange flotte :o)

Her har de fået deres plads
Skønne plastskåle i skønne farver

Bastian mente vi skulle have disse to :o)
Er faktisk lidt ked af jeg ikke købte flere

og lidt til den kreative side
Om eftermiddagen havde vi aftalt med farmor at tage med hende til julestue i Boulstrup. Der ville juletræet blive tændt og julemanden ville komme med noget til ungerne. Bastian synes det var et meget fint træ og julemanden var også lidt interessant, men mest på afstand og på morens skød :o)
Julemanden fortælle historier

Bastian er meget optaget af julemanden

Så blev det Bastians tur

Og her var godteposen :o)
Det har været en skøn dag og i morgen kommer min veninde Jane og  hendes datter Clara på besøg. På fredag skal vi passe Clara, da hendes dejlig mor skal til julefrokost. Det bliver så hyggeligt :o) Det er ikke blev til så meget kreativt i dag. Jeg håber på at jeg kan nå lidt i morgen :o) Jeg vil nu til at pakke lidt adventsgaver ind til mine dejlige drenge :o)

2 kommentarer:

  1. Næh, nu er vi vase-veninder :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har set at du et sted efterlyser bamsestof - jeg har et junior sengesæt til salg på min blog

    SvarSlet