tirsdag den 13. december 2011

Der har været alt for stille.........

her på bloggen. Jeg har været i fuld gang den helt store julegaveproduktion og så har der været sygdom i hytten :o( Knap så fedt. Vi har alle 3 været omkring en omgang opkast/dårlig mave. Ikke super hyggeligt :o( Nu ligger jeg i sengen, men har det meget bedre... Juhu!!!
Så nu vil jeg blogge lidt og jeg tør godt vise noget af det frem som jeg har været i gang med at lave til skønne mennesker og børn :o)
Min kære veninde Jette skulle jeg give gave i år og hun fik bla. denne skønne pude

En varmepude......ja der er andre der også skal have en :o)
Jette har også fået en hjemmelavet lampeskærm, som jeg har glemt at tage billede af, så jeg håber Jette sender mig et snarest :o)
Så skal I også lige have dette skønne billede med af en sovende dreng, som i morges sagde til mig; mor jeg har ikke hørt dig hele natten, du har sovet som en borddug ;o) og så jeg så undrer mig over hvor han har fået borddugen fra?? Men sjovt det var det :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar