fredag den 30. december 2011

Mit nye legetøj ;o)

Ja jeg har været heldig at få en køkkenmaskine af min søn i julegave. Jeg havde ellers svoret, at jeg ikke skulle leje sådan en maskine, men jeg må tage mine ord i mig igen, for GUD (og ja han må godt blandes ind i dette ;o)) hvor er den bare super fantastisk. I love it (som Ole Henriksen ville sige det ;o)) Og her er min nye ven :o)
Jeg har rigtig været i gang det meste af dagen. Nu er der blevet bagt pølsehorn og pizzasegle til den helt store guldmedalje. Bastian har snart fødselsdag og skal holde sin første fødselsdag i sin børnehave. Vi lægger selvfølgelig en god stil fra starten af og det minder mig om, jeg skal have skrevet NAVN i ALT Bastians tøj og sko!!!
Nå men her er lidt af det, der er blevet produceret :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar