onsdag den 14. december 2011

Ørelæge, børnehavebesøg, juleafslutning til gymnastik og aftensmad hos bedsteforældrene

Ja puha vi har haft en travl fridag i dag. Vi startede formiddagen med et besøg hos ørelægen. Vi skulle til tjek for at se om drænene sad som de skulle. Det så alt sammen meget fint ud. Bastian kan høre ALT hvad hans mor siger ;o) selvom jeg synes det nogen ikke helt er sådan ;o) Det var bare dejligt. Bagefter så vi på butikker og fik en bolle i Føtex. Jeg fandt disse to julebordskånder i Tiger, som jeg bare var nødt til at eje :o) De så så dejlig julede ud :o)
Efter en meget kort middagslur skulle vi på besøg i den børnehave, som Bastian skal starte i efter juleferien. Det virker som et rigtig godt sted og pædagogen som vi snakkede med virkede også rigtig sød. Jeg har faktisk været på kursus med hende. Jeg synes bare ikke at det allerede er nu at min lille dreng skal starte. Tiden er gået alt for stærk!!! Jeg tror det bliver svære for mig end for ham. Det er noget andet end dagplejen. Der går mange tanker igennem mit hoved. Her har jeg lagt min pædagogrolle fra mig, men det ville da også være mærkeligt hvis ikke jeg gjorde det. Jeg synes jeg får en klump i halsen, når jeg tænker på det, men jeg er også sikker på at han nok skal falde til. Er der andre af jer der har haft det sådan?
Jeg glæder mig bare til en LANG juleferie, hvor vi bare skal være sammen og hygge. Jeg har ferie hele ugen efter nytår til at køre ham og give ham en blid opstart. Det har jeg det bedst med!

Men vi skulle da også lige til juleafslutning til gymnastik og det er altid super hyggeligt. Bastian elsker at være til gymnastik :o) og bagefter skulle vi alle sammen ud og have dejlig aftensmad hos farmor og bedstefar. Vi sluttede dagen af med Nissebanden og is hos dem. Bastian var/er også træt, men han har ikke helt overgivet sig til søvnen, men det kommer lige om lidt ;o)

Ha en dejlig aften derude :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar