søndag den 4. september 2011

Min mors 70 års fødselsdag

Så er vi kommet hjem efter en skøn dag i Falling forsamlingshus, hvor vi har fejret min mors fødselsdag. Dejlig mad og dejlige mennesker, hvad mere kan man ønske sig :o)
Hvor blev hun glad for den sang Bastian havde lavet til hende (ja det var jo nok mest mig, der havde lavet den). Jeg er ret stolt af mig selv over selv at have skrevet en sang. En dejlig børnesang til hans dejlige mormor. Min søster og jeg fik også holdt en lille tale, selvom jeg havde lovet mig selv ikke at tude, så var jeg da næsten på grådens rand, men jeg er stolt af mig og ja jeg blev næsten helt høj af det. I kan måske godt høre, at jeg ikke lige er typen, der holder tale. Nu er jeg snart 30, så mon ikke jeg skulle kunne klare at stå foran en folk mennesker og sige et par ord?
Ja Bettemanden er også gået omkuld. Han har holdt godt uden hans middagslur. Han har givet den gas i dag sammen med de andre børn i familien :o)
Så nu var der lige lidt tid til moren, så hun kan få blogget lidt :o)
Men en dejlig dag det har været og er glad for at jeg har fri i morgen :o)

1 kommentar:

  1. Hej Søde!
    Hvor dejligt, at det hele gik godt :-)
    Sikke en skøn blog, du har fået lavet dig. Glæder mig meget til at følge med.
    Knus herfra

    SvarSlet