tirsdag den 20. december 2011

Den bedste dag idag

HURRA HURRA min dejlige kommende mand har fået arbejde. Juhhhuuuuu :o) Han var til samtale i går og blev i formiddags ringet op at han havde fået jobbet. Det er bare så fedt. Så nu ser det ud til, at vi så småt kan begynde at planlægge et bryllup til sommer.....Endnu mere juuuhhhuuuuuuu :o) Så nu mangler vi bare, at vi også får bid ;o)
Jeg har også fået en mega fed julegave fra mit arbejde og en masse fint stof fra en kollega, så kan dagen da bare ikke blive bedre??
Her til eftermiddag fik Bastian og jeg også tid til at hygge lidt med nogle julesmåkager :o)

At de så blev lidt hårde nogen af dem det er en helt anden ting, men jeg er ikke vant til at bage småkager, så vi må vist have lavet en ny potion ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar