søndag den 1. december 2013

Badeværelset

Vi er i fuld gang med at renovere et af badeværelserne i vores nye hus. Det skulle laves. Lige nu virker det lidt som om det aldrig bliver til et badeværelse igen, men jeg tror på at det bliver rigtig godt, når vi er færdige. Heldigvis er der et badeværelse mere i huset, for jeg tror ikke, det når at blive helt færdig til vi flytter ind.
Hulet er blevet endnu større (men jeg har ikke fået taget et billede af det endnu) fordi vi nu også skal have lavet kloakeringen, så vi har gravet og gravet. Nu ligger der en kæmpe sandbukke i det rum, der skal være vores soveværelse ;o) men det bliver godt når vi er færdige.
Vi er også så småt gået i gang med at male så der sker noget og tiden bliver brugt i huset om weekenderne. Heldigvis har vi da haft tid til at julehygge lidt i dag.
Glædelig 1. december til alle






1 kommentar:

  1. Jeg ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul, glæder mig til at følge mere med i det nye år
    :-)
    De bedste julehilsner fra Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet