søndag den 11. september 2011

Jagten er indstillet for en stund :o)

Jeg og min familie har været et smut forbi et par lokale loppemarkeder her i weekenden. Sørme om jeg ikke fandt nogle skønne ting. Her er hvad jeg fandt :o)
En lille bogkasse
 Denne bogkasse skal selvfølgelig have en kærlig hånd og en helt ny farve og engang tapet :o) Det er spændende hvordan den kommer til at se ud :o)

Et fint lille bord
Dette bord trænger også til en kærlig hånd og en ny farve. Lige nu tænker jeg det kunne være super flot i sort, men Søren mener det skal være hvid, så nu får vi se, hvem der vinder :o)
Disse to skønne opbevaringsglas skal
fyldes med lækre ting fra køkkenet

Et gammelt køkkenskab er endelig fundet
Idag købte jeg så dette her gamle køkkenskab, som jeg har set andre har og som jeg bare har forelsket mig. Sådan et måtte jeg bare eje og jeg fik et tip om at lede i Den Blå Avis. Det har jeg så gjort, men dem jeg fandt var på Sjælland og kostede mere end jeg ville give. I aftens brugte jeg så igen lidt tid på at lede og vupti fandt jeg det og endda indenfor Odder Kommunes grænser. Det kunne jo ikke være bedre og så til en noget billigere pris end dem jeg ellers havde fundet ;o) Nu er det rengjort og mangler bare at blive hængt op :o)
Hvilken herlig weekend det har været. Jeg håber også I har haft en dejlig weekend?

4 kommentarer:

  1. Fedt skab! Mine forældre har et hængende i deres skur som jeg har fået lov til at få. Det skal dog have en kærlig hånd. Og desværre har det ikke de fine glasskuffer.
    Faktisk var jeg så dum at lade et blive hængende i det gamle hus, da vi flyttede - helt intakt med glaslåger og skuffer, men meget medtaget af malerklatter, hakker osv, da det havde hængt i skuret. Så tænkte, at jeg ikke kunne redde det, men selvfølgelig ville jeg have kunnet det - har fortrudt lige siden :-(

    SvarSlet
  2. Ej ja det var da lidt dumt. Jeg ledte faktisk ikke så længe efter skabet. Jeg fik anbefalet den blå avis og vupti så var det der endda i Torrild :o)

    SvarSlet
  3. Det er fine loppe-fund du har gjort :-)

    SvarSlet
  4. Ja jeg er også ret godt tilfreds med dem ;o)

    SvarSlet