søndag den 29. januar 2012

kærestetur, bryllupsmesse og GULD

Her er lidt billeder fra en skøn skøn weekend og hvor sluttede den perfekt med at de danske dreng vandt GULD :o) Søren og jeg havde en super hyggelig kærestetur lørdag, hvor der blev shoppet lidt og spist lækker mad :o)

Ja der er nok ingen tvivl om hvad der har fyldt mest i denne weekend ;o) Søren og jeg har været på bryllupsmesse i dag og det var meget spændende, men puha der er meget at holde styr på. Vi troede lige at vi havde styr på vielsessted og festlokaler, men nej ikke helt!!! Vi har datoen klaret :o) Vi har vielsessted klaret :o) hvilket jeg selv er ret glad for vi skal vies hjemme i mine forældres have :o) og så troede jeg lige at vi kunne leje det lokale forsamlingshus, men NEJ det kunne vi ikke, så nu er vi lidt på bar bund :o( Jeg HÅBER virkelig at vores 2 sted ikke er booket, men jeg tror desværre der er optaget. Jeg ringer ihvert fald i morgen for at høre. Så kryds lige fingre for at der ikke er booket :o)
Ja jeg vandt sgu et gavekort til Lucca Bride i Aalborg, så nu har jeg bestilt tid til at prøve brudekjole(r), men synes nu det er lidt langt væk. Nogen af jer der kender til dem? Eller kan anbefale noget??
Håber I har haft en god weekend?
Nu vil jeg i seng, der venter jo en ny arbejdsuge lige om hjørnet ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar