søndag den 22. januar 2012

Børnebasar

Jeg har netop tilmeldt mig til børnebasar i Parkhuset her i Odder d. 5 maj. Jeg var dernede sidst for at kigge hvad det var for noget. Der blev solgt brugt børnetøj, legetøj, babyudstyr (små ting) mm. Det ville jeg godt have været med til, men så er det heldigt at der kom endnu en omgang. Jeg skyndte mig straks at tilmelde mig. Jeg har tænkt mig at få produceret en masse hjemmelavet tøj og se om det også kan fange folks interresse?? Så er det jo heldigt at jeg har fået anskaffet mig dette tøjstativ til 125 kr :o) Det var jo ikke galt, synes jeg :o)
Og det er beregnet til børnetøj - perfekt :o)

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er det cool - lige sådan et kunne jeg os bare godt bruge - til min datters tøj, da vi ikke har fundet et skab til hendes værelse endnu. Jeg er spændt på at se hvad du får lavet og hængt der på :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er også bare rigtig glad for det. Mon ikke der kommer et billeder eller to af de ting der kommer til at hænge på det ;o)

    SvarSlet