fredag den 27. januar 2012

Lækre drenge der kan det der pis........




Jeg kan bare mærke det bliver en god weekend. Først vinder de danske drenge semifinalen, så nu er vi i finalen. Det er så vildt for gud hvor har de ikke spillet særlig godt i de første indledende kampe, men de er kommet stærkt igen. jeg kan bare ikke rigtig tåle at se det, når det bliver alt for spændende. Mine to drenge gider ihvert fald ikke se det sammen med mig,, for jeg råber alt for højt ;o)



I morgen skal Søren og jeg til Århus og hygge. Om aften skal vi ud og spise. Jeg glæder mig for det er så lang tid siden vi har lavet noget sammen kun ham og mig.

Søndag skal vi til bryllupsmesse i Århus, hvilket jeg også glæder mig utrolig meget til. Ih det bliver bare en god weekend.


Så gør det ikke så meget at det heller ikke var i denne omgang at der skulle være en lillebror eller lillesøster på vej :o( Der bliver ikke så meget tid til at være kreativ, men jeg kan da altid gøre plads til mit strikketøj ;o)
Rigtig god weekend til jer derude

4 kommentarer:

  1. Dejligt at i får lidt tid sammen til at hygge jer sammen - det skal man jo holde ved, os med børn... Nu det så nyt for os med lille Karen, der kun er 7 uger, men tror man virkelig skal holde ved at "pleje" sit forhold, så det hele ikke kommer til at handle om de kære små :-)

    Det spændene med bryllupsmessen - den må du lige berette om når i kommer hjem igen :-)

    SvarSlet
  2. Fantastisk håndbold!! :)
    Så jep en fantastisk weekend er på vej!

    Skønt, at I skal hygge jer sammen. Og så bryllupsmesse! Det må gøre en giftemoden kvinde helt kuller :)

    Krydser fingre for en lille ny :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  3. Håber at i finder en masse inspiration i århus. til den forstående fest:-) det bliver så dejligt for jer!

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde beskeder. Vi har hygget os :o)

    SvarSlet