fredag den 3. februar 2012

Det kan blive farligt!!!

Se hvad der kom ind med posten idag.......Uh det har jeg ventet på og der skal jeg ud i morgen så håber at vejret ikke bliver alt for dårligt??
Jeg skal ud og købe noget til et fastelavnskostume til Bastian. Han vil være klovn og jeg har set noget rigtig fint stof til sådan en lille fræk klovn, som han bliver ;o) Og søster har lige sagt ja til at tage med så det bliver hyggeligt. Mon ikke også der falder et par andre små ting ned i vognen :o)
God weekend til jer

2 kommentarer:

  1. Elsker hjemmelavede fastelavnskostume!

    Er det gratis at få kataloget tilsendt?

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. Ja jeg er også lidt spændt på det, for der skal en lynlås i og jeg har ikke den største erfaring med dem, men nu prøver jeg. Jeg har da prøvet det et par gange...
    Jeg tror det er gratis, men ved det ikke helt. Prøv at tjekke deres hjemmeside. Jeg har tilmeldt mig på en seddel i butikken og blevet VIP kunde. Mener at man så får det tilsendt??? Håber du finder ud af det :o)

    SvarSlet