fredag den 6. januar 2012

Arh den sidste fridag i lang tid er slut :o(

Ja, jeg har haft fri hele denne uge, fordi Bastian skulle starte i børnehave og det går jo bare SÅ godt med ham. Det er virkelig dejligt, for GUD hvor har jeg haft svært ved at sende min lille dreng ud i den store institutionsverden.
Nå, men jeg har da haft lidt tid foran symaskinen og i dag fik jeg færdiggjort et sengesæt til Bastian. Han skal have det i fødselsdagsgave på tirsdag, hvor han bliver 3år. Det er så VILDT!!!!


Stoffet har jeg fundet i JYSK. Jeg vidste ikke, at de havde sådan noget fint stof der??? Men jo det har de og de har faktisk en de, som erl ret fine. Jeg købte 5 meter for 199kr. Det synes jeg da, det er en rimlig pris ;o) Tænk, at man kan blive stofafhængig......Hihi :o)
Hvorfor synes jeg, at jeg alligevel ikke har fået nået alt det, jeg gerne ville have nået?? Sådan er det altid! Så jeg kunne da godt have brugt en uge mere :o)
God weekend til jer alle derude i blogland :o)

2 kommentarer:

  1. Hej Jane

    Trist, at du ikke har fridage i lang tid! Så må du få slappet godt af, når du kommer hjem.

    Jeg håber ikke det gør, at du ikke får blogget, jeg har nemlig besluttet at blive fast læser. Det er en skøn blog du har her :)

    Sov godt.

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. Hej Jenny!
    Det lyder bare super hyggeligt at du vil være fast læser her ;-) Jeg har bare sådan nydt at holde fri i længere tid. Det har jeg vist ikke gjort siden sommerferien. Jeg har selvfølgelig haft et par fridage hist og her, men så har det været fordi jeg skulle til ørelægen med Bastian eller andet. Jeg har virkelig nydt at have nogle timer HELT for mig selv :-) men jeg stopper selvfølgelig ikke med at blogge :-)
    Go dag til dig :-)

    KH Jane

    SvarSlet