søndag den 19. februar 2012

Hip hip.........30 år er jo ingen alder :o)

I går blev jeg 30 år og ja det er jo ingen alder, men jeg har nu haft det lidt svært med det. Trods det havde jeg en super dejlig dag :o) med skønne mennesker og en helt fantastiske (og mange) gaver. Her kommer der lige et udpluk af nogle de billeder der blev taget ;o)
Ja det sidste billeder er dagen der på, men jeg havde været lidt i gang med at rydde op inden jeg kom i tanke om at jeg skulle have et billede, så det har set værre ud :o)

Man er vel en rigtig pebermø ;o)

3 kommentarer:

  1. Mange gange tillykke! :)

    Jeg kan se, at du havde en rigtig dejlig dag!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. Det var bare sådan en hyggelig aften, og du fik de skønneste gaver. Er glad for, at du har mine ungers tegninger og mit stof med i din collage :-)

    SvarSlet
  3. Tak tak.....
    Ditte selvfølgelig skulle deres tegninger med i collagen ;o) De er jo nogle meget flotte tegninger de har lavet :o)

    SvarSlet