onsdag den 22. februar 2012

Æv omgangssyge :o(

Ja jeg har været ramt at omgangssyge, som startede i går aftes og jeg har stort set kastet op hele natten, så det var ikke meget søvn jeg fik. Jeg synes det går fremad så mon ikke jeg snart kan komme på arbejde igen :o)
Da jeg fik fri fra arbejde i går nåede jeg lige at bytte et par fødselsdagsgaver inden jeg blev angrebet af opkast og dårlig mave ;o(
Er blevet så glad for mine Rolf stager, men Søren synes det er forfærdiglig med alle de farver. Er jeres mænd også sådan? Jeg  bliver så glad af alle de skønne farver :o)

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med de 30, og nej det er da ikke slemt :o) 31 er lidt værre ;o)
    Super fede stager og selvfølgelig skal der være farver på, sådan er det jo bare....
    En kæmpe fordel ved nu at være single og på vej videre til nyt hus, NU SKAL JEG IKKE MERE SPØRGE OM LOV!!! i forhold til hylder, farver, hæklet retro m.m. Det er mig ene og alene der bestemmer :o) og det glæder jeg mig til, så er der selvfølgelig SÅ mange andre ting, der bare ikke er særlig fedt, men man skal tage det sure med det søde så det gør jeg :o)

    Rigtig god bedring, håber det snart går over. Fantastisk at kunne ligge og nyde sine lækre stager ;o)

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  2. Ja det er selvfølgelig rigtig, men nu har jeg jo ikke lige tænkt mig at blive single i den nærmeste fremtid eftersom vi er igang med at planlægge bryllup ;o)

    Tak jeg er i bedring og klar til arbejde i morgen, men puha hvor en omgang. Håber ikke mine drenge bliver ramt!!

    SvarSlet