torsdag den 29. september 2011

To-do listen blev ikke helt opfyldt

Ja, jeg fik jo ikke helt opnået det jeg gerne ville have, men jeg har til gengæld nået nogle andre kreative projekter.
I sidste uge skrev jeg, at jeg gerne ville blive færdig med at strikke et tæppe. Jeg har fået strikket lidt, men ikke nok, så jeg tager nok strikketøjet med i sommerhus her i weekenden :o) Jeg nåede næsten at blive færdig med at brodere en firkant, da jeg manglede en rød farve. Jeg fik begyndt på en ny. Se her :o)
Vil ikke helt afsløre endnu hvad de skal bruges til 
I sidste weekend brugte jeg det meste af tiden på at give disse loppefund en kærlig hånd og her er resultatet.
Det lille bord her måtte altså have en ny bordplade.
Det er nu dejligt at have handy farmand :o)
Disse flotte bogkasser skal pryde Bastians værelse




Vupti så har man nogle pæne dåser til ting og sager :o)

2 kommentarer:

  1. Sikke meget du har nået alligevel. Tapetet på den ene dåse det brune . hvor har du det fra? Det er skønt :-)

    SvarSlet
  2. Ja jeg nåede en del alligevel. Tapetet købte jeg i sommers i Retro Villa, da jeg var på tøsetur til stor byen :-)

    SvarSlet