lørdag den 24. september 2011

Her kommer mutter med kost og spand

Det har været en ganske aktiv weekend indtil videre. Fredag eftermiddag kørte Bastian og jeg hjem til mormor og morfar. Her gik jeg igang med at male mine loppefund fra tidligere indlæg. Jeg blev da næsten også færdig med at brodere den firkant, jeg var igang med :o) så den kan snart få et flueben :o)
Jeg fandt denne her hjemme ved mine forældre.
Den legede jeg med da jeg var barn.
Bastian ville blive og overnatte ved sine bedsteforældre, så havde jeg hele lørdagen for mig selv, for Søren lå i sengen med tømmermænd :o) Så jeg nåede at bage boller og gøre (næsten) hele vores store lejlighed ren. Der blev støvsuget og vasket gulv over det meste. Jeg fik da også vasket en del tøj :o) Det er bare sådan en dejlig følelse, når der er pænt, rent og ryddeligt :o)
Over middag kørte jeg ned for at hente Bastian, men jeg fik bare at vide "nej mor du ska ikke komme nu". Nå tænkte jeg :o) Jamen så går jeg bare ind på morfars værksted og maler lidt videre. Det passede den lille mand ganske udmærket, så kunne han grave videre i mormors have ;o), men hjem kom vi.
Nu sidder jeg her i blogland med Barnaby i TV'et og om lidt vil jeg være kreativ :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar