torsdag den 22. september 2011

To do-liste for den kommende uge

Jeg vil også være med til denne leg og måske jeg er heldig at jeg får nået mere end jeg går og drømmer om?
Jeg har rigtig mange ting jeg gerne vil nå, men sådan er det vist altid med mig ;o)
Men det jeg gerne vil nå har noget med disse to billede at gøre

Jeg har været i gang med at brodere. Jeg skal bruge dem til et lille/stort projekt, som jeg har gang i, men der er langt igen. Jeg skal have broderet flere stykker, så mit mål er at blive færdig med den jeg er igang med og få lavet en mere.
Dernæst har jeg et strikke projekt som jeg har været i gang med lllllaaaaaannnnnggggggg tid og nu vil jeg gerne være færdige, så jeg håber jeg kan blive færdig med at strikke det. Det er lidt at et sats :o)

3 kommentarer:

  1. Flotte broderier bliver spændende at se hvad de skal bruges til - og ja nu skal der gang i de projekter der har ligget meget længe :-)

    SvarSlet
  2. Fine broderier, Jane - glæder mig til at se, hvad du skal bruge dem til.
    Og du er da kommet vildt langt med strikkeprojektet, siden jeg så det sidst :-)

    SvarSlet
  3. Ja jeg er kommet lang med mit tæppe, men jeg har bare været i gang med det rigtig længe og nu vil jeg gerne være færdig med det ;o) Så jeg kan komme igang med det næste strikke projekt. Måske jeg skulle blive færdig med nogle af alle mine andre projekter først. Derfor er det skønt med denne lille to-do leg :o)

    SvarSlet