torsdag den 8. september 2011

En tur i malerværkstedet

Jeg har kastet mig over et nyt projekt. Jeg fandt for noget tid siden en bogkasse til ingen penge og den tænke jeg skulle ind på Bastians værelse men den skulle lige peppes lidt op. Her er hvad resultatet blev :o)

Sådan blev det færdige resultat :o)
Jeg har fået lidt fif af min gamle farmand mht tapet ;o) Jeg er blevet ret glad for den og vil rigtig gerne have fat i nogle flere så, men de skal bare være i andre farver. Der er skal være liv og glade dage på et børneværelse :o) Det eneste jeg mangler er at få den op at hænge. Det må være et projekt for weekenden ;o)

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, Jane :-) Ligner det tapet, vi købte i Retrovilla.

    SvarSlet
  2. Jep det er nemlig fra RetroVilla og den er bare blevet super fin :o) Nu skal jeg bare lige rundt og se om jeg evt kan finde nogle flere i andre størrelser.

    SvarSlet