onsdag den 18. juli 2012

så er der købt ind

.....til hjemmelavede stof servietter og risposer, så nu ved jeg hvad jeg skal have mine aftner til at gå med det næste stykke tid :o) Vi fik også fundet lidt glasskåle til bordpynten. Så den næste tid bliver der ikke rigtig tid til at sy nogle af alle mine andre kreative ting og sager, men jeg kommer stærkt igen :o)


Hele 9 meter mørke lilla stof er der købt ind så der er noget at gå i krig med. Jeg vil også smutte i et hurtig bad nu og så se at få klippet de første ud, så GOD ONSDAG AFTEN DERUDE :o)

2 kommentarer:

  1. uhhhh hvor spændende med bryllup om hjørnet, en helt fantastisk dag der desværre går aaaaaaaalt for hurtig så husk at nyde den i fulde drag.
    Sikke nogle fine ting du har fået kreeret, skal lige love for at der er gang i den hos dig ;o) og nu også med servietter og risposer :o) :o) :o)
    Jeg holder mig lige til de lidt mindre projekter så som puder, gardiner og ikke mindst min kæmpe stak med reparations-tøj ikke de mest udfordrende opgaver men hvor er det dejligt igen at have fået tid og lyst til symaskinen :o)

    Rigtig god arbejdslyst
    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak :-) Jeg glæder mig virkelig også meget. Har allerede nu sommerfugle i maven, så tør ikke tænke på hvordan jeg har det på selve dagen :-) Ja der er gang i den, men glæder mig nu også til at jeg snart har ferie så jeg kan få lavet lidt mere på en dag :-)

      Slet