tirsdag den 17. juli 2012

Nu er der ikke længe til.....

at jeg skal giftes og vi mangler stadig en masse synes jeg, mest små ting som bordpynt, som ikke vil helt som jeg vil, men jeg skal nok finde ud af noget :o) Søren har overtalt mig til at jeg selv skal sy vores servietter. Jeg kan simpelthen ikke finde stof servietter nogen steder og slet ikke i den farve vi ønsker os. Så I morgen smutter vi en tur til Horsens i Stof2000 efter noget stof :o)
Vi skal også en tur i Genbrugsland for at se om vi kan finde nogle billige fade. Jeg vil rigtig gerne have flydelys på bordene, men de fade jeg har fundet på nettet er simpelthen ALT for dyre, så nu skal vi en tur i genbrugen ;o)
Ellers synes jeg vi er godt med, så mon ikke vi når det :o)

1 kommentar:

  1. Syntes det lyder godt med en tur i genbrugsen - man finder så mange fine ting! Det er spændene med jeres bryllup - bare det var mig ;-) glæder mig til at se billeder.... god fornøjelse med forberedelserne og den store dag :-)

    SvarSlet