tirsdag den 24. juli 2012

Endnu engang er der børnebazar

....................men først i september nemlig d. 15 sep. kl. 9.30-12.30 i Parkhuset i Odder. Jeg har en stand med mit hjemmesyede børnetøj, men mon ikke jeg kan finde noget af Bastians aflagte tøj. Jeg kan jo ikke blive ved med at gemme tøj ;o)

Dette billede er fra børnebazaren i maj, men tid og sted er det samme


Til jer der er nysgerrige på hvad jeg medbringer så kommer der lige lidt billedespam :o)

Tunika Str. 2 år

Kjole str. 3 år

Ballonbuks str. 3 år

Nederdel str. 5 år

Nederdel str. 2 år

Nederdel str. 3 år

Nederdel str. 4 år

Gulvpose, som herhjemme bruges til opbevaring af
legetøj eller som taske

Babysengesæt

Nederdel str. 4 år

Kjole str. 4 år

Kjole str. 3 år

Kjole str. 2 år

Nederdel str. 2 år

Babybukser str 56
Priserne er selvfølgelig nogle andre end det der sælges brugt, men jeg bruger ret meget tid på at sy det. Tøjer er unika. Det vil sige at der ikke er et stykke tøj der er ens. Kjolerne tager jeg 250 kr for, nederdele 200 kr, gulvposer 150 kr, babysengesæt m pudebetræk 250, babybukser (str 50-80) 150 kr, busker 225 kr.

Min kommende mand er i gang med at lave en hjemmeside, hvor det vil være muligt at bestille tøjet, men jeg kan lige på stående fod ikke sige, hvornår den kommer op at køre, da vi har et større projekt herhjemme der er lige om hjørnet ;o)
Jeg håber I vil komme forbi min stand alligevel selvom priserne er lidt højre ;o)


Skulle du have lyst til at tjekke begivenheden ud på Facebook så er linket her http://www.facebook.com/events/381047025275948/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar