mandag den 14. november 2011

Stilhed før stormen

Ja der har været ret stille den sidste tid. Ja der findes mange undskyldninger for, hvorfor jeg ikke har haft tid til at få lavet et par indlæg. Jeg har da lavet en masse både kreativt og socialt. Jeg har haft en skøn weekend. Fredag stod den på fredagshygge med Disney Sjov og snolder. Lørdag tog Bastian, Mormoren, Mosteren og jeg en tur med Oddergrisen til Århus på en lille shoppetur. Søndag var jeg på barselbesøg hos en rigtig god veninde. Sikke en skøn unge. Jeg håber også snart at vi skal have sådan en skøn lillebror, men det må tiden jo vise :o)Jeg nåede også lige lavet en masse klar suppe klar til den kolde tid, vi går imøde.
Her kommer der lidt billeder fra weekenden :o)
Jeg var da også lige et smut forbi
den skønne lille butik Stof & Stuff

På vej i skoven for at finde grankogler
til de kommende juledekorationer

Der var rim på blomsterne, som nok er de sidste for denne omgang

Var blevet lidt træt i benene

Mens vi smuttede i skoven passede faren på suppen

Noget af suppen som der blev flere liter af.....SKØNT!

Hertil aften stod den så på tarteletter lavet på suppen
 og den kylling som blev kogt med.
Jeg følte virkelig at jeg fik noget ud af weekenden..... Så ssskkkøøøønnnnntttt :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar