lørdag den 2. juni 2012

Rengøring og Mads & Monopolet

Ja der har været stille på bloggen her på det sidste. Der er mange ting igang herhjemme. Vi er i fuld gang med at planlægge vores bryllup, som er den 18 august og vi glæder os. Det bliver et kort lille indlæg fordi vi skal have gæster i aften, så er faktisk igang med at gøre rent og rydde op.
I aftes var der Odder by Night og jeg smuttede lige en tur derned, da vi kom hjem fra sommerfesten i Bastians børnehave. Jeg havde et tilgodebevis til en af butikkerne, som sælger disse flotte skåle fra RICE :o)





Og jeg spiste lækker koldskål til morgenmad i den lilla.........................selvfølgelig :o)
Jeg fik også købt noget tøj men det må lige blive i et andet indlæg, er jo i gang med rengøring ;o) alt i mens jeg lytter til Mads & Monopolet :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar