fredag den 16. marts 2012

Min herlige søn om blomsten og bien ;o)

Bastian spurgte for nogen dage siden, hvordan babyen kommer ind i maven. Ja hvordan forklarer jeg lige en på 3 år det?? Jeg kastede mig dog ud i det og fortalte han det uden alt for megen forklaring, at far stikker sin tissemand ind i mors tissekone. Det godtog han og jeg tænkte at nu går der noget tid før vi skal have den snak ;o) (havde egentlig også regnet med at det var farens opgave ;o)) Men men ja der er vel altid et MEN?? Vi er på vej til børnehaven, hvor Bastian pludselig siger; Så har min far jo ingen tissemand at tisse med!!! Hvad snakker du om, Bastian, spørger jeg?? Jo far har jo ingen tissemand at tisse med, hvis du får en baby i maven!! Ja så kan I jo lige tænke lidt over den!? Jeg kunne simpelthen ikke lade være med at grine indvendigt. Jeg måtte jo så ud i endnu en forklaring om blomsten og bien ;o) Jeg har haft et lille smil på læben hele dagen over denne lille episode. Tænk at han lige pludselig kommer i tanke om sådan noget. Han er simpelthen HERLIG :o)
Her er et par herlige billeder af en lidt træt dreng, som hjalp med at lave burger til aftensmad :o)

Han er blevet malet som en sommerfugl i børnehaven i dag


Han var så træt at han gerne ville i seng inden Disney Sjov sluttede (han havde heller ikke sovet til middag i dag)
Håber I har haft en skøn fredag?

Hilsen Jane

Ingen kommentarer:

Send en kommentar