søndag den 11. marts 2012

En dejlig afslappende weekend.....

som startede lidt træls, fordi jeg havde fået lus med hjem fra arbejde. Det er en knap så sjov glæde ved at arbejde i daginstitution. Så vi blev alle 3 lusebehandlet, så nu er de små bæster væk......og de har bare at blive væk. Jeg har ellers ALDRIG nogensinde haft det, men engang skal jo være den første.

Vi har bare hygget os og leget :o) Lige noget Bastian synes om :o) Været hjemme og spise ved mine forældre og ja jeg har også fået tid til at sy lidt, mens far og søn hyggede sig foran computeren med Brandmand Sam mm.
Jeg blev færdig med disse shorts


De skulle egentlig med til børnebasar, men sønnemand synes så godt om dem at han selv ville have dem. Faktisk ville han gerne dem på i morgen i børnehaven, meeeeennnnnn det er vist ikke helt varmt nok endnu ;o) Han sagde at jeg bare kunne sy et par nye og det er jo også rigtig nok :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar