søndag den 6. januar 2013

Sikke en søndag

Som egentlig startede ganske godt med nybagte boller og hjemmelavet leverpostej til morgenmaden. Jeg kom også godt i gang med projekt Fødselsdagsgave til Bastian. Det gik rigtig godt lige indtil at min kære symaskine pludselig stod af......... Arrrhhhhhh det var da SÅ mega træls!!! Jeg var lige ved at give mig til at græde. Heldigvis har jeg verdens bedste lillesøster, som har den samme symaskine som jeg og jeg er SÅ heldig, at jeg må låne den. Så kan jeg komme i gang igen i morgen :o)
Så ramte den ene "ulykke" efter den anden. Bastian legede arbejdsmand og det gik ud over væggen i stuen. Der blev vælte cola ud over det hele....ja det er små barkateller, men synes lige at det hele var træls på et tidspunkt. Nu når jeg sidder her og laver dette indlæg så får jeg et lille smil på læben over at Bastian legede arbejdsmand :o)
Lidt billeder fra weekenden :o)

Jeg gik i krig med stoffet

Sådan så vores væg ud efter Byggemand Bastian havde været igang

Kødboller til en stor omgang kødboller i karry.
Bastian har ønsket kødboller i karry når børnehaven kommer på besøg på torsdag.

Symaskinen da den var i fuld sving

1 kommentar:

  1. Hold da op hvor træls!! :( Godt, at du kan låne en anden. Men stadig træls ikke at have sin egen :(

    Træls, når sønnen er en krudtugle :) - men samtidig kunne jeg forestille mig, at det også er det du elsker ham for... men hvad ved jeg.

    God aften!

    Kh. Jenny

    SvarSlet