mandag den 3. december 2012

Øv bøv :o(


Sådan ser min "mad" ud tiden ja jeg mangler lige et billeder af suppen jeg får engang imellem. Det hele startede i fredags og er bare blevet værre og værre. Feber og ondt i halsen :o( Så jeg fik en tid ved min læge i formiddags for så at han kunne konstatere at jeg havde halsbetændelse, men ak og ve det havde jeg ikke. Muligvis har jeg kyssesyge, men det svar kan jeg få i morgen. For filan det er træls at starte december måned med sådan en omgang. Vi har ikke engang pyntet op til jul endnu :o( Bastian er også noget bekymret for om jeg bliver rask til jul (så sød og eftertænksom dreng). Det kommer nok til at tage uge ud ihvert fald sagde lægen. Nu gav han mig nogle sugetabeletter på recept som skulle hjælpe mere mod smerter og hævelsen i min hals. Jeg sover så pisse dårligt om natten fordi hver gang jeg vil synke så gør det så pisse nas :o( Jeg er endda begyndt at drømme om appelsiner. Jeg har sådan lyst til appelsiner, men det må vist blive ved drømmen lidt endnu. Ja det blev altså lidt jamre fra mig, men jeg håber I andre får en noget mere glædelig 3 december ;o)

2 kommentarer:

  1. Åh din stakkel, sådan en kost har jeg også lige været igennem og er stadigvæk. av av av. brød fuldtstændigt sammen efter 36 timer i smertehelvede, hver en lille spytklat virkede uoverskueligt. Heldigvis kan jeg mærke en bedring. Ønsker også dig rigtig go bedring.

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej æv Louise også dig :o( Godt at du er i bedring. Jeg kunne heldigvis få pencilin, da ikke var kyssesyge som først antaget. Jeg havde en bakteriel virus i kroppen, som så havde sat sig i halsen, som en slags halsbetændelse, men jeg har da ligget syg hele ugen. Glæder mig til at komme på arbejde på mandag.

      Slet