tirsdag den 13. november 2012

Mit krearum

Jeg har fået mit krearum :o) Det er faktisk ved at være noget tid siden, men der har lige været så meget på det sidste. Her kommer det i billeder :o)


Engang havde vi en TV-stue det hvor mit krearum er nu :o) og vupti så kom det til at se sådan ud. Ih hvor er det dejligt med sådan et rum. Jeg mangler lige et par små ting, men det kommer forhåbentlig snart :o)



Manden har også fået et lille hjørne. Hans hjørne kan lige anes med hans lænestol og globusbar :o) Globusbaren gav jeg ham i morgengave :o) og den er han glad for. Sikke en dejlig kone han giftede sig med, hva? :o)

2 kommentarer:

  1. Et fint krea-rum :)
    Jeg ville også ønske jeg havde et værelse, men jeg må nøjes med en lille væg :)
    Er ihvertfald misundelig!
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er altså også bare super glad for det. Føler mig enormt priviligeret :o)

      Slet