tirsdag den 7. august 2012

Polterabend

I weekenden var jeg på polterabend. Det var super hyggeligt, lige som jeg ønskede mig den, mmeeeeennnn jeg var ikke helt vild med den motorcykeltur, jeg blev udsat for :o)





Vi skulle bla også pynte cup cakes, hvilket var super sjovt. Senere fik vi besøg af en mand, som skulle give os et latterkursus og det var virkelig SJOVT :o) Jeg har aldrig grinede så meget. Derudover havde damerne lavet en masse quizer som omhandler mig. Vi sluttede aftenen af til byfesten i Odder. En dag lige efter min smag :o)

I aften har Søren og jeg været inde og snakke med ham der skal vie os. Han virker bare rigtig sød og sjov, så tror det bliver en god tale, han skal holde for os. Nu er der heller ikke længe til. Imorgen skal jeg sy resten af servietterne færdig og jeg skal hente min brudekjole. Ih hvor jeg glæder mig og sommerfuglene vokser og vokser for hver dag :o)

2 kommentarer:

  1. Åh det alt sammen så spændene :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er spændende :-) Nu er der heller ik mange dage til den store dag ;-)

      Slet