onsdag den 4. april 2012

Så langt så godt

Da jeg købte dette tøjstativ var jeg ikke kommet særlig langt med at sy tøj til Børnebasaren, nu er jeg da kommet et stykke, men vil gerne have mere tøj klar. Her kommer lige et før og nu billede :o)
Den dag jeg købte det så det sådan ud

Et par dage efter så det sådan ud

Idag ser det sådan her ud

Det er det jeg har nået
(da billedet blev taget + nogle hagesmækker)
Jeg ville gerne nå mere, men det er svært, når der også er et arbejde at passe og mand og barn der også skal passes :o) Jeg var i Kvickly den anden og fandt nogle buksebøjler. Det var dog ikke sådan nogle jeg lige havde forestillet mig, men hvis jeg skal købe nogen (dem jeg gerne vil have), så er det ved et firma, der sælger til forretninger og det er mange, man får ved 1 bestilling.

2 kommentarer:

  1. Godt gået Jane, håber at salget lever op til forventningerne. Synes at det er sejt at du bare springer ud i det:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Louise :-) Jeg er også selv virkelig spændt. Det er lidt af et sats og med en del sommerfugle i maven, men også lidt sjovt at prøve af.

      Slet