søndag den 30. oktober 2011

Dejlig weekend og et frieri

Jeg har haft en meget skøn weekend med afslapning. Jeg har fejret årsdag med Søren. Vi har været sammen i 8 år. Tiden er fløjet afsted :o) Vi havde sendt Bastian ned til mormor og morfar, så lavede vi lækker mad og gik en tur i biografen og så TINTIN, hvilket er en ganske udmærket film. Jeg kunne godt mærke på Søren, da vi gik hjem at han blev meget stille. Vi kom hjem og satte os i sofaen og så lidt fjernsyn. Pludselig siger Søren at nu har vi været kærester i 8 år om det ikke er på tide at vi ikke skal lave det om? Og så falder han på knæ og frier til mig :o) Jeg sagde selvfølgelig JA, men hvor blev jeg overrasket. Det havde jeg ikke lige set komme og hvor er jeg bare glad :o)
Jeg har forsøgt at tage et billed af min nye ring, som jeg vil vise jer :o)
Der er to små guld hjerter

2 kommentarer:

  1. Det er bare så dejligt! Jeg glæder mig i hvert fald helt vildt til at skulle til bryllup :-D
    Og sikke en fin ring.

    SvarSlet
  2. Uh, fik lige et lille sug i maven...endnu engang tillykke til jer begge to...og fin, fin ring, glæder mig til at se den IRL Kys

    SvarSlet