søndag den 11. november 2012

Alt for lang pause

Puha sikke en lang pause der har været her på bloggen, men der har bare været så meget her på det sidste. Mine forældre har haft guldbryllup og min far er blevet syg, men det må lige blive en anden gang.

Den sidste tid har jeg syede ting til et marked, jeg har været med til her i weekend. Nogle af mine studiekammerater fra seminariet har været tovholdere på dette. De var så søde at spørge mig om jeg ville være med og selvfølgelig ville jeg det. Det var virkelig fedt og et meget intimt lille marked. Dejligt at møde andre kreative sjæle :o)
Her kommer et par billeder fra dagen.



Her er lidt af det der blev produceret :o)








2 kommentarer:

  1. hey du har lige lånt et af dine billeder, håber at det er ok? Tak for en hyggelig dag.
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare ok. Selv tak det var super hyggeligt ;o)

      Slet